If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Гледам, че за нашия рздел няма такава тема. Ако все пак модераторите не смятат, че е нужна, да трият.
Та да започна с едни ултра уникално яки въпроси:
1.Как да изчистя дъвка от стелките?
2.Що е такъв зор да си зареждам на някои бензиностанции? Къде е чалъма?
Размера на отвора е катализаторен... ако е по-широк няма да има проблем.Причината е ,че няма от къде да поема въздух и реагира като "пълен резервоар" на колонката
Нямаш проблеми с по-малките пистолети на колонките, доколкото разбрах.За мене тва е причината
Genoff - Alfa Romeo 145 1.9 TD
---------- Post added at 14:06 ---------- Previous post was at 14:00 ----------
Моята я карах 1во с оригиналните 14-ки, сега е с 195/55/15. За мен се промени само визията/разхода.
Не е възможно, имайки предвид, че между старите и новите ти джанти има разлика в ЕТ в полза на новите (по-малко е с поне 10), както и в широчината на джантата (по-широки са поне с един инч)!
Не е възможно, имайки предвид, че между старите и новите ти джанти има разлика в ЕТ в полза на новите (по-малко е с поне 10), както и в широчината на джантата (по-широки са поне с един инч)!
Съгласен съм, освен ако състоянието на гумите допринася за това да няма разлика в поведението
Ми като знам и гумите какви са, трябва старите му да са били чисто (ама чисто) нови от най-висок клас за да правят така, че да няма разлика...
Ако няма разлика не е зле да се поогледа какво е положението с носачи, тампони, etc.
Абе , честно казано и аз не усетих разлика когато минавах от 14 към 15 ... разликата я усетих от 15 към 16 и беше направо фрапираща ...
sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Незнам как са улиците в Търговище, но тук в София с 16ки задължително трябва да си оставиш пломбите и бъбреците вкъщи, да изпиеш 6 валериана и да си приготвиш солидна сума за изправяне на джанти, ремонти по окачването и най-вече няколко туби монтажно лепило за подлепване на раздрънканите ни така или иначе прогресивно застаряващи талиги
Разлика от 195/50/15 на 185/60/14 в комфорта определено има. Надявам се пък лятото с 195/55/15 спрямо 185/60/14 да няма :_)
колкото по-висока е гумата толкова по-меко вози но става и нестабилна ... зависи какъв ти е стила на шофиране ... из търговище хич да не е си е пълно с кратери и неравности но общо взето е ОК пък и тука няма такова движение и пре спокойно можеш да намалиш когато има по сериозна дупка
sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Ми като знам и гумите какви са, трябва старите му да са били чисто (ама чисто) нови от най-висок клас за да правят така, че да няма разлика...
Ако няма разлика не е зле да се поогледа какво е положението с носачи, тампони, etc.
Ми като знам и гумите какви са, трябва старите му да са били чисто (ама чисто) нови от най-висок клас за да правят така, че да няма разлика...
Ако няма разлика не е зле да се поогледа какво е положението с носачи, тампони, etc.
Вие колко го разнесохте това мойто ,не смятам че е удачно да пробвам колко е устойчива колата заради егн-то й Карам си бавничко и славничко и не съм усетил голяма разлика. Който кара по-бързо и най-вече по завоите може и да намери съществена разлика.
За мен си остава визия и разход
ПП: За голямо мое учудване окачването още не е заминало
А какво да кажем ние с гумите 195/45/16 които караме в София Зимните са ми 175/65/14 и като ги сложа все едно на друга кола се качвам... Но пък разлика в разхода май няма... Въпреки тежките 16-ки - 10,5кг
Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
BMW 328i
Здравейте, не съм много на ти със автомобилните части и ако някой ми помогне ще съм благодарен. Имам 146-ца 1.4ТС 99
1.Чува се леко виене, според мен е от скоростите някъде, защото от там се чува и на свободна (по инерция)изчезва.
2. При преминаване границата от 4500 оборота нагоре се чува направо свирене, незнам дали е същото от проблем 1
3.Като вдигна капака ми се счува че нещо дрънчи в двигателя, все едно има нещо малко изпуснато и от вибрациите подскача или нещо е разхлабено, възможно ли е или си е так
Здравейте, не съм много на ти със автомобилните части и ако някой ми помогне ще съм благодарен. Имам 146-ца 1.4ТС 99
1.Чува се леко виене, според мен е от скоростите някъде, защото от там се чува и на свободна (по инерция)изчезва.
2. При преминаване границата от 4500 оборота нагоре се чува направо свирене, незнам дали е същото от проблем 1
3.Като вдигна капака ми се счува че нещо дрънчи в двигателя, все едно има нещо малко изпуснато и от вибрациите подскача или нещо е разхлабено, възможно ли е или си е так
От тея работи нищо не си е така, а дори и тук някой да се пробва да отгатне какво е, няма да минеш без сервиз. Ходи някъде където се занимават с итал кошниците за да не береш още ядове после.
ПП: Миналата седмица ходих до Монтана и там на маса се засякохме с някакъв пич дето работи в сервиз, и та въпросния пич ме разпитваше за алфовите двигатели кое, как, накъде и какво правело... и утре някой като си закара алфата заради тракащ вариатор ще му сменят буталата и ще зацепят по белег
Колеги, как се сваля предната броня на 145 facelift? Под маската знам че има два болта, както и два отдолу под двигателя към т.нар. магаре, но съм сигурен че изпускам нещо. Каква е системата?
Comment