Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение
    Ами разхода и комфорта?
    Не може без компромиси

    Comment


    • Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
      Гледам, че за нашия рздел няма такава тема. Ако все пак модераторите не смятат, че е нужна, да трият.

      Та да започна с едни ултра уникално яки въпроси:

      1.Как да изчистя дъвка от стелките?
      2.Що е такъв зор да си зареждам на някои бензиностанции? Къде е чалъма?
      Размера на отвора е катализаторен... ако е по-широк няма да има проблем.Причината е ,че няма от къде да поема въздух и реагира като "пълен резервоар" на колонката
      Нямаш проблеми с по-малките пистолети на колонките, доколкото разбрах.За мене тва е причината

      Genoff - Alfa Romeo 145 1.9 TD

      ---------- Post added at 14:06 ---------- Previous post was at 14:00 ----------

      Първоначално публикувано от S_G_M Покажи съобщение
      Това с ютия и вестник е за восък. А относно зареждането , аз никога не мога да заключа капачката от първия .......... и дори пети път
      Става и ютия и вестник ама ако е пластмасова стрелката - не е за предпочитане
      Last edited by Genoff; d.m.y г., 14:03.
      Genoff
      Alfa Romeo 145 1.9 TD

      Comment


      • Първоначално публикувано от DMS Покажи съобщение
        Колеги, колко по-нестабилна става колата (145) с гуми 185/60/14 спрямо 195/50/15?. Някой има ли опит и впечтления с двата размера
        Аз карам лятото с 195/15 а зимата с 185/14, не съм видял особенна разлика в стабилността, все пак и двата размера се препоръчват в книжката.
        sigpic
        146 1.9 JTD, 99'

        Comment


        • Първоначално публикувано от spellmaste Покажи съобщение
          Моята я карах 1во с оригиналните 14-ки, сега е с 195/55/15. За мен се промени само визията/разхода.
          Не е възможно, имайки предвид, че между старите и новите ти джанти има разлика в ЕТ в полза на новите (по-малко е с поне 10), както и в широчината на джантата (по-широки са поне с един инч)!

          Comment


          • Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
            Не е възможно, имайки предвид, че между старите и новите ти джанти има разлика в ЕТ в полза на новите (по-малко е с поне 10), както и в широчината на джантата (по-широки са поне с един инч)!
            Съгласен съм, освен ако състоянието на гумите допринася за това да няма разлика в поведението
            sigpic
            Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!

            Comment


            • Ми като знам и гумите какви са, трябва старите му да са били чисто (ама чисто) нови от най-висок клас за да правят така, че да няма разлика...
              Ако няма разлика не е зле да се поогледа какво е положението с носачи, тампони, etc.

              Comment


              • Абе , честно казано и аз не усетих разлика когато минавах от 14 към 15 ... разликата я усетих от 15 към 16 и беше направо фрапираща ...
                sigpic
                33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                Comment


                • Незнам как са улиците в Търговище, но тук в София с 16ки задължително трябва да си оставиш пломбите и бъбреците вкъщи, да изпиеш 6 валериана и да си приготвиш солидна сума за изправяне на джанти, ремонти по окачването и най-вече няколко туби монтажно лепило за подлепване на раздрънканите ни така или иначе прогресивно застаряващи талиги

                  Разлика от 195/50/15 на 185/60/14 в комфорта определено има. Надявам се пък лятото с 195/55/15 спрямо 185/60/14 да няма :_)
                  Last edited by DMS; d.m.y г., 19:58.

                  Comment


                  • колкото по-висока е гумата толкова по-меко вози но става и нестабилна ... зависи какъв ти е стила на шофиране ... из търговище хич да не е си е пълно с кратери и неравности но общо взето е ОК пък и тука няма такова движение и пре спокойно можеш да намалиш когато има по сериозна дупка
                    sigpic
                    33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
                    Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                      Ми като знам и гумите какви са, трябва старите му да са били чисто (ама чисто) нови от най-висок клас за да правят така, че да няма разлика...
                      Ако няма разлика не е зле да се поогледа какво е положението с носачи, тампони, etc.
                      именно!
                      sigpic
                      Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                        Ми като знам и гумите какви са, трябва старите му да са били чисто (ама чисто) нови от най-висок клас за да правят така, че да няма разлика...
                        Ако няма разлика не е зле да се поогледа какво е положението с носачи, тампони, etc.
                        Вие колко го разнесохте това мойто ,не смятам че е удачно да пробвам колко е устойчива колата заради егн-то й Карам си бавничко и славничко и не съм усетил голяма разлика. Който кара по-бързо и най-вече по завоите може и да намери съществена разлика.
                        За мен си остава визия и разход

                        ПП: За голямо мое учудване окачването още не е заминало

                        Comment


                        • А какво да кажем ние с гумите 195/45/16 които караме в София Зимните са ми 175/65/14 и като ги сложа все едно на друга кола се качвам... Но пък разлика в разхода май няма... Въпреки тежките 16-ки - 10,5кг
                          Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                          Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                          BMW 328i

                          Comment


                          • Здравейте, не съм много на ти със автомобилните части и ако някой ми помогне ще съм благодарен. Имам 146-ца 1.4ТС 99
                            1.Чува се леко виене, според мен е от скоростите някъде, защото от там се чува и на свободна (по инерция)изчезва.
                            2. При преминаване границата от 4500 оборота нагоре се чува направо свирене, незнам дали е същото от проблем 1
                            3.Като вдигна капака ми се счува че нещо дрънчи в двигателя, все едно има нещо малко изпуснато и от вибрациите подскача или нещо е разхлабено, възможно ли е или си е так
                            Алфа Ромео 146 1.6 на газ 98 г.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от Zhelio_155 Покажи съобщение
                              Здравейте, не съм много на ти със автомобилните части и ако някой ми помогне ще съм благодарен. Имам 146-ца 1.4ТС 99
                              1.Чува се леко виене, според мен е от скоростите някъде, защото от там се чува и на свободна (по инерция)изчезва.
                              2. При преминаване границата от 4500 оборота нагоре се чува направо свирене, незнам дали е същото от проблем 1
                              3.Като вдигна капака ми се счува че нещо дрънчи в двигателя, все едно има нещо малко изпуснато и от вибрациите подскача или нещо е разхлабено, възможно ли е или си е так
                              От тея работи нищо не си е така, а дори и тук някой да се пробва да отгатне какво е, няма да минеш без сервиз. Ходи някъде където се занимават с итал кошниците за да не береш още ядове после.


                              ПП: Миналата седмица ходих до Монтана и там на маса се засякохме с някакъв пич дето работи в сервиз, и та въпросния пич ме разпитваше за алфовите двигатели кое, как, накъде и какво правело... и утре някой като си закара алфата заради тракащ вариатор ще му сменят буталата и ще зацепят по белег

                              Comment


                              • Колеги, как се сваля предната броня на 145 facelift? Под маската знам че има два болта, както и два отдолу под двигателя към т.нар. магаре, но съм сигурен че изпускам нещо. Каква е системата?

                                Comment

                                Working...
                                X